Barion Pixel
+
Termékcsoportok
Menü

Vásárlási tudnivalók

Vásárlási tudnivalók

Vásárlási tudnivalók:


Kínálatunkban elsősorban a...által forggalmazott termékei, kiegészítői találhatóak meg. Ezek a termékek kizárólag webáruházonkon keresztül rendelhetőek meg.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: +36 30 715 2261(munkanapokon 09.00-17.00 óráig), illetve info@okosfotoskellek.hu. email címen.

Ha a vásárlás összege eléri a bruttó 30.000 Forintot, házhozszállításnál a szállítási díjat teljes mértékben átvállaljuk.

Ezen összeghatár alatt a szállítási díj teljes mértékben a Vevőt terheli, ennek összege GLS futárral 1600Ft( ha utánvétet kér, plusz 590Ft), Foxpost szolgáltatással 1600 Forint.

A szállítási díj kizárólag magyarországi cím esetén érvényes.

Gyakran ismételt kérdések:
Hogyan tudok rendelést leadni?

Rendelést csak a webáruházon keresztül lehet leadni, telefonos megrendeléseket nem fogadunk el!

 

Honnan tudom, hogy az adott termékből van-e raktáron?

Webáruházunk felületén csak a raktáron lévő termékek vásárolhatóak meg. Amely termékek jelenleg nincsenek a raktárunkban, azok a termékek nem is vásárolhatóak meg. Bizonyos termékeknél előrendelhető felirat található, ebben az esetben a termék adatlapján megtalálható a várható beérkezés időpontja. Webáruházunk adatbázisát folyamatosan frissítjük, ennek ellenére alkalmanként előfordulhat, hogy egyes termékek tévesen szerepelnek az oldalunkon, és kiszállításuk jelenleg nem lehetséges! Ebben az esetben a megrendelésed beérkezése után haladéktalanul értesítünk, és egyeztetünk a további teenedőkkel kapcsolatosan.

 

Hogyan használhatom az oldalt?

Az oldalon található termékek böngészéshez nem szükséges a regisztráció. Webáruházunkban a vásárláshoz sem szükséges a regisztráció.

 

Mennyibe kerül a szállítási díj?

Ha a vásárlás végösszege eléri a bruttó 30.000 Ft összértéket, akkor a szállítási költséget teljes mértékben mi álljuk, 30.000 Ft vásárlási összérték alatt a szállítási költség a vevőt terheli, amely 1.600 Ft-tal(Gls szállítás), vagy Foxpost autómata:1600 Ft növeli meg a rendelés összértékét.

 

A szállítási díjak kizárólag magyarországi szállítási címek esetén érvényesek.

Amennyiben átutalással kívánod megrendelni a termékeket, úgy nincs pluszköltséged, abban az esetben viszont, ha utánvétellel szeretnéd megkapni őket 590 Ft utánvét díj költséggel kell számolnod, ami a megrendelés véglegesítésekor minden esetben hozzáadódik a rendelt termékek összértékéhez.

Fontos tudni!!!

Abban az esetben, ha a vásárló meggondolja magát, és a terméket már szállításra adtuk, a szállítási költség összegétől nem áll módunkban eltekinteni! Az összeg számlázásra kerül!
Megértését köszönjük!

 

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelt terméket?

Megrendelésed beérkezése után a szállítási folyamat azonnal elkezdődik, és a visszaigazolás után 5-7 munkanapon belül meg is érkezik hozzád. Az előrendelhető termékek esetében mindig tájékoztatunk a kiszállítás várható idejéről.

 

Mit jelenetenek a hűségpontok?

Regisztrálj webáruházunkban, és a megrendeléseidben szereplő termékek után ajándékpontokat írunk jóvá a virtuális egyenlegeden. Minden egyes ajándékpont egy Forintnak felel meg. Az ajándékpontjaidat bármikor beválthatod bármely termékünkre. 

 

Mikor kapom meg a hűségpontjaimat?

A vásárlásod után járó hűségpontok a csomag átvétele, és kifizetése után íródnak jóvá a regisztrált fiókodban.

 

Milyen költség terheli még a termékek árát?

Az oldalon található termékek árai már tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t (), más adó, vagy csomagolási költség már nem terheli a vásárlót.

 

Ki és mikor kézbesíti a csomagot?

Webáruházunk megrendeléseit a GLS kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik a 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet megadni.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Telephelyünkön van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére. De csak abban az esetben, ha a fizetés, már utalással, vagy online, a termék megrendelésénél megtörtént!

 

Mikor kell kifizetnem a csomagot?

Utánvét esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni. A számlát a csomagban fogod megtalálni. Barion bankkártyás fizetési módnál azonnal, bankkártyával tudsz fizetni, átutalásos fizetési mód esetén e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal.

 

Sérült a csomag, mit tegyek?

Kérünk, hogy a csomagot kézbesítéskor, a futár előtt vizsgáld meg, a terméken észlelt esetleges sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, a csomagot pedig ne vedd át. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

Hogyan tudok átutalással fizetni?

A megrendelésed beérkezése után e-mailben fogunk értesíteni az átutaláshoz szükséges információkkal. Utalásnál kérjük a megrendelés azonosítóját a közlemény rovatba írni. Amint az átutalás beérkezik a folyószámlánkra, a csomagot átadjuk a futárszolgálatnak. Amíg az átutaláshoz szükséges információkat nem küldjük el neked e-mailben, addig ne utalj!

 

Hol találom az ügyfélszolgálat elérhetőségét?

Az oldal fejlécében, az "Áruház információ" menüpont alatt megtalálod a telefonszámot és az e-mail címet is.

 

Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

A rendelések teljesítése teljesen automatizált folyamat, azonban előfordulhat, hogy a termékekkel, vagy a szállítással kapcsolatban kommunikálnunk kell veled, aminek elsődleges formája az e-mail, másodlagos pedig a telefonos egyeztetés.

 

Nagyon várom a csomagom. Hol érdeklődjek, ha szeretném megtudni, hogy mikor érkezik?

GLS szállítással történő megrendeléskor a GLS saját nyomkövető rendszerén keresztül tudsz tájékozódni a csomagod helyzetéről.

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

 

Külföldre is tudok rendelni?

Külföldre csak előreutalás után tudunk csomagot küldeni. Ebben az esetben megrendelés előtt érdeklődj a szállítási díjakról valamely elérhetőségünkön.

 

Mennyi ideig tart nyitva az üzlet?

Mivel hagyományos értelemben vett boltot nem üzemeltetünk, mindössze ügyfélszolgálati irodát, ezért a nyitvatartásunk is kellően rugalmas. Mivel nem tartózkodunk egész nap az irodában, a megrendelések átvétele előtt minden esetben telefonos egyeztetés szükséges. Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig óráig érhető el az alábbi telefonszámon: +

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót.